RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR TA’LIM TIZIMINING ZARURIY KOMPONENTI SIFATIDA
Zaripov Nozimbek Nayimovich Buxoro davlat pedagogika instituti doktoranti (DSc), p.f.f.d. (PhD)., dotsent
Ключевые слова:
raqamli texnologiya, raqamli transformatsiya, dastur, kompyuter, metod, internet, sun’iy intellekt, virtual borliq.Аннотация
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalardan foydalangan holda dars jarayonini tashkil etish, olinadigan natijalar, ta’lim sohasidagi hissasi, ta’lim sohasida zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanishning yo‘nalishlari keltirilgan. Ayniqsa, ta’lim jarayonida axborot texnologiyalaridan foydalanish talabalarning o‘quv jarayonida ijodiy qobiliyatlarini ochib beradi. Shuningdek, dars jarayonida raqamli texnologiyalardan foydalanish vaqtni tejash, murakkab jarayonlarni virtual ko‘rinishda tasvirlash, talabalarda mavzuga doir tasavvurni rivojlantirishga xizmat qiladi. Maqolada ayni shu jihatlar haqida batafsil ma’lumotlar keltirilgan.
Библиографические ссылки
Акимова О.Б., Щербин М.Д. Цифровая трансформация образования: своевременность учебно- познавательной самостоятельности обучающихся // Инновационные проекты и программы в образовании.
№1. С. 27-34
Семенова, И.Н., Слепухин А.В. Методика использования информационно коммуникационных технологий в учебном процессе: учеб. Пособие: Методология использования информационных образовательных технологий. – Екатеринбург: Урал. гос. пед. ун-т, 2013. – 150 с.
Зарипов, Н.Н., Использование иностранного опыта в обучении информатике и информационным технологиям в школе. Проблемы современного образования, (6), (2020). 213-218.
Козлова, Н.Ш. Актуальность онлайн образования для IT-специалистов // Вестник Майкопского государственного технологического университета. 2018. Вып. 4. С. 80-85.
Горбунова, Л.И., Субботина, Е.А. Использование информационных технологий в процессе обучения // Молодой ученый. – 2013. – № 4. – С. 544–547.
Зарипов, Н. Н. (2018). Объектно-ориентированное программирование. Общие возможности контейнеров с++. Academy, 1(6 (33)), 7-8.
Zaripov, N., & Protasov, Y. (2023). Grafik interfeysli dasturlash muhitida ishlash metodikasi. Research and
implementation.
Jurayeva N.O. Specific aspects and principles of the method of organizing independent education of students.
Actual problems of modern science, education and training”. №8, Хоrazm, 2022. – P. 23-27.
Jo’rayeva N.O. Mobile Softwareanwendungen zur Organisation unabhängiger Bildung// Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities. Vol. 2, Issue 1.5 (2022), – P. -661-664.
Козлова Н.Ш. Современные технологии в сетевой безопасности// Цифровая экономика: новая реальность: сборник статей по итогам Международной научно-практической видеоконференции, посвященной 25-летию вуза. Майкоп, 2018. С. 93-97.
Leontyeva I. A. Modern distance learning technologies in higher education: Introduction problems //Eurasia journal of mathematics, science and technology education. – 2018. – Т. 14. – №. 10. – С. em1578.
Strasser T. Moodle im Fremdsprachenunterricht. Blended Learning als innovativer didaktischer Ansatz oder pädagogische Eintagsfliege Boizenburg: Werner Hülsbusch. 2011. P.21.
Owoc M. L., Sawicka A., Weichbroth P. Artificial intelligence technologies in education: benefits, challenges and strategies of implementation //IFIP International Workshop on Artificial Intelligence for Knowledge Management. – Cham: Springer International Publishing, 2019. – С. 37-58.