5-6 YOSHDAGI BOLALARNI MUSTAQIL FIKRLASHGA O‘RGATISHNING PSIXOLOGIK VAZIFALARI
Xolmatova Gulyora Obidovna, Qo’qon davlat pedagogika instituti Fakultetlararo pedagogika va psixalogiya kafedrasi o’qituvchisi
Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim, fikrlash, bola, o‘yin, ijodiy fikrlash, mantiqiy tafakkur, qiyoslash, analiz, sintez, abstraktsiya.Аннотация
Katta yoshdagi maktabgacha yoshdagi bolaning tasavvuri kattalarning ijodiy tasavvuriga yaqinlashishi mumkin. Biroq, bu ijodkorlik amalga oshirilmaydi, samarasiz, bola buni “o‘zi uchun” qiladi. Maktabgacha yoshdagi bolaning faol tasavvurining asosi o‘yinda amalga oshiriladi. Shu sabab mustaqil fikrlash jarayonida o‘yin faoliyati yetakchi o‘rinni egallaydi.
Библиографические ссылки
Mirziyoev Sh.M. Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz // Xalq so‘zi 2016 - yil 16 - dekabr.
Mirziyoyev Sh.M. O‘qituvchi va murabbiylar – Yangi O‘zbekistonni barpo etishda katta kuch, tayanchimiz va suyanchimizdir. “Yangi O‘zbekiston”, 2020-yil 1-oktabr 3-bet.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 22-dekabrdagi 802-sonli “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash to‘g‘risida”gi Qarori. https:// lex.uz/docs/-5179335
Vigotskiy L.S. Fikrlash va nutq (to’plam). – M.: 2011. 5. Rubinshteyn S.L. Fikrlash va uni o‘rganish yo‘llari haqida / S.L.Rubinshteyn. - M.: Pedagogika, 2012.