MEHRIBONLIK UYI TARBIYALANUVCHILARINING IJTIMOIYLASHUVI MUAMMOSINING NAZARIY TAHLILI

Turaqulov Laziz Tirkashevich Jizzax davlat pedagogika universiteti katta o`qituvchisi

Авторы

  • Turaqulov Laziz Tirkashevich TerDU

Ключевые слова:

Mehribonlik uyi, ota-ona, ijtimoiy psixologiya, yopiq muassasalar, jamiyat, qarovsizlik, yetimlik va ijtimoiy yetimlik, o`smirlik va o`spirinlik, davlat.

Аннотация

Ushbu maqolada mehribonlik uyi tarbiyalanuvchilarining ijtimoiylashuviga oid ma`lumotlar berilgan, jumladan sotsiolog, psixolog va pedagog olimlar tomonidan olib borilgan ilmiy – nazariy ma`lumotlar yoritilgan. Mehribonlik uyiga tushib qolishning ba`zi ijtimoiy – psixologik, tibbiy va pedagogik sabablari haqida ma`lumotlar berilgan.

Библиографические ссылки

Аммон .Г. «Мозг обучения. Здоровье». М. 1989. 84 б.

Abdurasulov.R. A. “Sportchi talabalarning individual va shaxsiy fazilatlari”.//“Maktab va hayot” jurnali. 2003. 2-son, 17-18-betlar.

Abdurasulov R.A.“Talabalarning sharqiy yakkakurash va boks faoliyatiga qiziqishlari”. Yubiley xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya. Materiallar to’plami. Samara 2008 yil.

Abdurasulov R.A.“Sharq yakkakurashi va shaxs kamoloti”. Monografiya. Toshkent.: Fan, 2008. b. 116.

Божович Л.И. Личность и ее формирование детским возрасте. – СПб.: Питер,2008, - 400 с.

Бондаревская Е.В. Формирования нравственного сознания старших школьников. Ростов на Дону 1976 г. 192 стр. 7.Прихожан А.М.Психология сиротства. – СПб.:Изд-во Питер, 2007.- 416 с.

Толстых А.В. После детства /новое в жизни науке и технике. No5. М. 1982. с.96.

Ротенберг B.C. Бондаренко С.М. Мозг обучение: здоровье М. 1989. с 12.

Толстых А.В. После детства /новое в жизни науке и технике. № 5. М. 1982. с.96.

L.T.To`raqulov.Yetim va ijtimoiy yetim bolalarning kelib chiqish sabablari va ularni bartaraf etish yo`llari. Gulistin davlat universiteti axborotnomasi.2022-yil 4-son.

Загрузки

Опубликован

2024-05-03