TALABALAR MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISHDA ZAMONAVIY DIDAKTIK VOSITALARDAN SAMARALI FOYDALANISH
Fayoz Vaxobjonovich Xalilov Buxoro muhandislik-texnologiya instituti, doktoranti
Ключевые слова:
talaba, oliy ta’lim, mustaqil ish, kredit-modul, tizim, tahlil, fan, ta’lim, didaktik vosita, motiatsiya, texnologiyaАннотация
Ushbu maqolada mamlakatimizda oliy ta’lim tizimiga davlat tomonidan berilgan e’tibor, shaxsan prezidentimiz tomondaridan tizimni yanada rivojlantirishga qaratilgan Farmonlari va unda olg‘a surilgan g‘oyalar to‘g‘risida ma’lumotlar o‘z aksini topgan. Bundan tashqari oliy ta’lim tizimida kredit tizimi va unda talabalar mustaqil ishlarining tashkil etilganligi, uning shakllari, bugungi kun holati to‘g‘risida, ko‘pgina olimlar tomonidan talabalar mustaqil ishlarini tashkil samarali tashkil etishlari bo‘yicha qarashlari yoritilgan. Institutda talabalar mustaqil ishlarini tashkil etilganligi, aniq fan bo‘yicha tatbiq etilganligi to‘g‘risida ma’lumotlar keltirilgan. Olib borilgan ilmiy tadqiqot yuzasidan xulosa qismi keltirilgan.
Библиографические ссылки
“O‘zbekiston respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish
konsepsiyasini tasdiqlash” to‘g‘risida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining
farmoni https://lex.uz/docs/-4545884
М.Л. Болтаева, Kredit–modul ta’lim tizimida talabalarning mustaqil ta’lim
faoliyatining dolzarbligi/ Ученый XXI века • 2022 • № 5-1 (86), 46-49 bet
С.С. Рахматов., Использование дидактических возможностей
информационных технологий в учебном процессе/Информационнокоммуникационные технологии: достижения, проблемы, инновации (ИКТ2022), 2022 г. 198-201 стр.
И.Н.Мишин, Реализация проектной деятельности в системе
студентоцентрированного обучения/ Высшее образование в России. 2022. Т. 31.
№ 3, 141-150 стр.
О. В. Мицук, Самостоятельная работа как условие профессионального
самосовершенствования учителя в образовательном процессе учреждений
дополнительного профессионального образования/ Вестник ТГПУ. 2011.
Выпуск 6 (108), 27-32 стр