PEDAGOGIK UNIVERSITETLARDA RUS TILI CHET TILI SIFATIDA O’QITISHDA PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH
Sayyora Mirsadikovna Saidjalalova Toshkent shahridagi Belarus-O‘zbekiston qo‘shma tarmoqlararo amaliy texnik malaka instituti yoshlar bilan ishlash, ma’naviyat va ma’rifat bo‘yicha birinchi prorektori, (PhD)
Ключевые слова:
Pedagogik texnologiyalar, til portfeli, pedagogik fan va amaliyot, o‘z-o‘zini baholash, motivatsiya, nutq qobiliyatiАннотация
Maqolada aytilishicha, chet tillarini zamonaviy jamiyat talablariga muvofiq o‘zlashtirish chet tillarini o‘qitish metodikasiga yangi qiyinchiliklar tug‘diradi. Dunyo bo‘ylab yuqori sifatli ta’lim xizmatlari mavjudligini yaxshilash bo‘yicha strategik harakatlarning tizimli rivojlanishi, zamonaviy mehnat bozori talablariga muvofiq yuqori malakali kadrlar tayyorlash fan, ta’lim va ishlab chiqarish munosabatlarini birlashtirish imkoniyatini yaratadi, bu esa ilmiy va innovatsion texnologiyalarni joriy etishning samarali mexanizmlarini ishlab chiqish uchun noyob imkoniyat yaratadi. ta’lim amaliyotidagi yutuqlar.
Библиографические ссылки
Указ Президента Республики Узбекистан от 11.09.2023 г. № УП-158 «О стратегии - 2030»
Указ Президента Республики Узбекистан, от 21.02.2024 г. № УП-37 «О государственной программе по реализации стратегии «Узбекистан — 2030» в «Год поддержки молодежи и бизнеса»»
Указ Президента Республики Узбекистан от 28.02.2023 г. № УП-27 «О государственной программе по реализации стратегии развития Нового Узбекистана на 2022 — 2026 годы в «Год заботы о человеке и качественного образования»
Указ Президента Республики Узбекистан от 8 октября 2019 года № УП-5847 «Об утверждении Концепции развития системы высшего образования Республики Узбекистан до 2030 года»
Указа Президента Республики Узбекистан от 24 мая 2024 года № УП-81 «О совершенствовании системы приема на учебу в высшие образовательные организации и размещения государственного заказа».
Гальскова, Н. Д. Методика. Теория и практика обучения иностранномуязыку / Н. Д.
Гальскова, З. Н. Никитиенко. – М., 2004
Коняева Л. А., Чачиба М. Д. Подходы к созданию языкового портфеля как технология контроля сформированности лингвистической компетенции студентов Вестник КемГУ № 2 (46) 2011
Лабазина Л. Н. Европейский портфель - средство оценки и самооценки знаний учащихся по иностранным языкам Ярославский педагогический вестник. 2003. №2(35). С-2
Полат, Е. С. Портфель ученика / Е. С. Полат // ИЯШ. – 2002 – № 1 – С. 22 – 27
Полесюк Р. С. Моделирование процесса языковой подготовки в вузе Вестник КемГУ № 4