O’QUVCHILARDA CHET TILINI O’RGATISHNING IJTIMOIY PEDAGOGIK- PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Urazbaeva Dilnoza Ruzimbaevna Samarqand davlat chet tillar instituti tayanch doktoranti

Авторы

  • Urazbaeva Dilnoza Ruzimbaevna TerDU

Ключевые слова:

katta maktab yoshi, (yuqori sinf o’quvchilari) motivatsiya, ilk o’spirin davri, psixologiyasi, yuqori sinf o’quvchisi, kasbiy faoliyat, chet tili, usullar, chet tili zaruriyati

Аннотация

Maqolada yuqori sinf o’quvchilari psixologik xususiyatlarining qisqacha tavsifi berilgan, yuqori sinf o’quvchilarining psixologik xususiyatlarining chet tili fanini o’rganishga ta’siri ko’rsatilgan. Chet tilini o’rganish uchun motivatsiyani oshirish bo’yicha ma’lum yosh psixologik xususiyatlarini hisobga olgan holda tavsiyalar berilgan.

Библиографические ссылки

Давлетшин, М.Г., Ш.Дўстмухамедова, Ш., Мавлонов, M., Тўйчиева C. (2004) Ёш даврлари ва педагогик психология. Тошкент. 68-69б.

Кон, И.С. (1980) Психология старщеклассника. Москва.

Коменский, Я.А. (1939) Великая дидактика. Государственное Учебно- педагогическое издательство.

Зимняя, И. А. (2003) Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня.

Зимняя, И.А. (1991) Психология обучения иностранным языкам. Москва, “Посвящение”.

Загрузки

Опубликован

2024-05-04